Naisten kotitreenivalmennus

18.04.2021

*Sisältää mainoslinkkejä*

8viikkoa - 69€ - startti 19.4.2021

Haluaisitko liikkua ohjatusti, mutta et ehdi lähteä ohjatuille jumppatunneille? Kaipaatko liikkumiseen uutta intoa ja uusia haasteita? FitFarmin naisten kotitreenivalmennus voisi olla ratkaisu juuri sinulle! 

Mitä kotitreenivalmennus sisältää?

*Naisten kotitreenivalmennuksessa saat viikottain 3-5 uutta kotitreeniä jotka kestävät 30-60minuuttia. Naisten kotitreenivalmennus sopii myös kiireisen arjen keskelle, treenit voi tehdä silloin kun sinulle itselle sopii, ajasta ja paikasta huolimatta.

Tämä valmennus on oiva tapa  parantaa ja ylläpitää kuntoa monipuolisesti, muokata kehoa ja seurata liikuntaa tukevaa ruokavaliota. Valmennus parantaa lihas- ja kestävyyskuntoa, kehonhallintaa, liikkuvuutta sekä ryhtiä koko kehossasi. 

Valmennuksessa jokaiselle luodaan omaan elämään ja tavoitteisiin soveltuva liikunnallinen kokonaisuus, jota tukee terveellinen ruokavalio. 

Tämän kaiken saat naisten kotitreenivalmennuksessa

  • Kotiin toimitettava vastuskuminauhasetti (neljä erilaista vastuskuminauhaa)
  • Lihaskuntoharjoittelua koko keholle vastuskuminauhoja käyttäen. Kotitreenivalmennuksen lihaskuntotreenit on koottu yksittäisistä liikevideoista.
  • Joka viikolle uusi ohjattu korkean sykkeen harjoitus.
  • Joka viikko uusi ohjattu kiertoharjoittelutreeni toiminnallista harjoittelua tai lihaskestävyyttä painottaen.
  • Joka viikolle uusi Jutan ohjaama matalan kynnyksen kuntotreeni, jossa yhdistyvät kevyt lihaskunto ja kestävyysharjoittelu.
  • Liikkuvuusharjoitteita sekä kehonhuoltoa ohjattuina harjoituksina.
  • Terveellisen ja treenaamista tukevan ruokavalion.
  • Valmennuksen syke-, kierto-, kehonhuolto-/liikkuvuusharjoitukset päivittyvät joka viikko. Lihaskuntoharjoitusten liikkeet vaihtuvat kahden viikon välein mutta treenimetodeissa tulee päivityksiä joka viikolle.

Lähde: Fitfarm

Kenelle naisten kotitreenivalmennus sopii?

*Naisten kotitreenivalmennus sopii kaikille naisille, jotka haluavat ylläpitää ja kohottaa kuntoaan ja ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnista. Valmennus sopii niin aloittelevalle liikkujalle kuin koneemmallekin treenaajalle. Valmennuksen treeneissä on huomioitu tasoerot ja voit itse säätää treenitehoa joko lisäämällä tai keventämällä vastusta. 

Kuva: Pixabaystä